
Zisson AS:
Zisson er et innovativt IT-selskapet som utvikler og drifter kontaktsenter- og sentralbordløsninger
Vi skal være førstevalget til alle virksomheter som tar kundereisen på alvor!
Om oss
Zisson ble etablert i 2007 med ambisjoner om å forenkle og forbedre kommunikasjonen mellom bedrifter og sluttkunder. Vår visjon er enkel - vi skal være førstevalget til alle virksomheter som tar kundereisen på alvor! Våre engasjerte kollegaer er avgjørende for å nå målet vårt, og verdien som står sterkest hos oss er at vi er ett team.
Vi er stolte av å være partnere med ledende firmaer som ønsker å levere de beste tjenestene for kundekontakt. Våre partnere er Telenor, Techstep, Friday Networks og Mobit. Sammen med våre partnere har vi 400 kunder i offentlig og privat sektor. Siden 2018 har Verdane Capital vært vår investeringspartner. I 2019 gjorde vi vårt første oppkjøp, det svenske selskapet Clear IT (nå Zisson AB). Vi har fokus på kundedrevet utvikling, trender i markedet og den nyeste teknologien. I Zisson har man muligheten til å påvirke egen arbeidsdag, sette dagsorden og drive utviklingen fremover.
I begynnelsen av 2021 utvidet vi tilbudet for kundedialog gjennom oppkjøpet av MarTech selskapet, Socialboards. Socialboards samler all kundedialog i sosiale medier, live chat og e-post i ett ticketing-system. Sammen vil Zisson og Socialboards levere enda bedre kundesenterløsninger til markedet. Både som en del av Zisson Interact og som selvstendig produkt.
Samfunnsansvar
Vi tar bedriftens sosiale ansvar (CSR) på alvor. Vi jobber for likestilling og mangfold i alle deler av vår organisasjon. Vi tar samfunnsansvarlige valg for å redusere bedriftens miljøfotavtrykk. Vi er stolte av å si at over 90% av våre ansatte velger en miljøvennlig reisevei. Ytterligere støtter vi vårt lokalmiljø ved å bistå flere lag i ungdomsidretten. Vi har også praktikantplasser og oppgaver for studenter. I tillegg gir vi årlig kostnadsfri support til NRK TV-aksjonen. Vi er gullsponsor for KIRN (Forum for kunstig intelligens og robotikk Norge) for å påvirke diskusjonen rundt KI i Norge. Som et tech-selskap har vi stort fokus på universell utforming, og har blant annet utviklet et blindebord i vår løsning, som skaper arbeidsmuligheter for ansatte med synsnedsettelse i virksomheter som bruker vårt kontaktsenter.
Våre verdier




Menneskene
Her kan du møte noen av oss som jobber i Zisson, og lese litt om hva vi gjør og hvorfor vi trives så godt.

Zissons sommerintern
Zisson er alltid på jakt etter innovative hoder som kan gjøre oss enda bedre, og det er studentene som sitter på den nyeste kunnskapen.
Les mer →Ønsker du å jobbe i Zisson?
Partnere med nordens ledende teleaktører

Telenors prefererte partner
Zisson og Telenor har samarbeidet i flere år, og i 2019 ble vi Telenors prefererte partner på kontaktsenterløsninger. Zisson Interact har integrasjoner mot Telenors API´er og Mobilt bedriftsnett.

Ledende i Norden
Techstep er ledende i Norden på å skape digitale og mobile arbeidsplasser. Vi har hatt et formelt samarbeid i fire år. Sammen har vi over 100 nasjonale og internasjonale kunder. De har et eget support og leveranseteam for løsningen.

Innovative aktører
Friday Networks har alltid kunde og sluttbruker i sentrum. Vi har formelt samarbeidet i to år. Sammen har vi store kunder som setter pris på innovative aktører. Friday Networks tar aktivt del i digitaliseringen av kundene deres.

Spesialister i bedriftsmarkedet
Mobit har spesialisert seg på mobil og IT for bedriftsmarkedet. De vil skape en digital hverdag som er enkel, oppdatert og problemfri.

Business class telecom
Unmo finner de beste løsningene for din bedrift, og skreddersyr løsninger med fokus på fremtidens kundeservice.

God kundeservice går aldri ut på dato
Mobility leverer alt innen telekommunikasjon og IT. De skreddersyr og behovstilpasser skybaserte mobilitets- og kommunikasjonsløsninger, inkludert betjening av operatørtjenester.

Fremtidens bedriftskommunikasjon
Soluno (nå Dstny) er et svensk firma som leverer bedriftstelefoni som fungerer med alle enheter og alle operatører. De jobber kontinuerlig med å utvikle tjenestene de har for å gjøre dem bedre, tryggere og enklere å bruke. Sentralbordtjenester, operatøravtaler og maskinvare på ett sted.
Les mer →
Kundeservice med hjertet på utsiden
ProffCom er en ledende leverandør av kundeservicetjenester til en rekke kunder innen mange bransjer med erfaring fra blant annet bank, media, logistikk, strøm, telecom og sikkerhet. De leverer flere ulike løsninger til kunder, alt fra at de drifter hele kundesenteret til at de brukes som en fleksibel samarbeidspartner på deler av trafikken.